сряда, 27 юни 2007 г.

ВРЕЧЕН

ВРЕЧЕН

Нека видим – сега!
Чий господ е по-силен?
Твоето верою, скрито в масите, което разбираш само щом си с тях!
Или моята надежда...
Когато се моля на нея...
Аз знам, че всичко ТЯ ще ми даде...
Моята ЗАБЛУДА – недоказана от никой –
Смятам.. АЗ – ще надделее,
въпреки присмехът на всички!
ВИЖДАМ!
Вие вървите със свещи в ръце
около своя празник,
... аз съм сам – само с НЕЯ!
ВИЕ сте заедно
като голямо море,
А мен,
ме е страх да се удавя във ВАС
И затова – на брега сам
блуждая, линея, старея...
НО! Чий господ е по-силен?
Този – що ВЕРВАТЕ, без дори да сте
сами избрали?
ИЛИ моят път ВРЕЧЕН в душата ми?

... предпочитам да бе в храма смрад и мрак...
... наместо лъскава неонова нахалност...

твоят БОГ ли е по-силен от моя?
Знай! Че мене не ме е страх!
А за тебе НЯМА нищо свято!
Само боязън ...да не разберат – ОСТАНАЛИТЕ...
Това, което аз ЗНАМ ЗА ТЕБЕ!

Няма коментари: